9.14.2011

Blue Stained Glass Nails

Good afternoon readers! My husband had to drive 3 1/2 hours to take the PCAT today, so I have been alone all day long...but it's been a productive day so it's not all bad! :)

Just a quick post today. This mani turned out kinda meh to me...but I figured it was still worth showing to you. I got the inspiration from Mad Manis and think their end is result is MUCH better than mine, but here it is anyway:



Polishes used: Zoya Charla and Robyn
Orly Luxe, Stone Cold, and Green With Envy

The colors were dotted on the nail, then a thin coat of Orly Green with Envy was put on top of it all. Finally, Bundle Monster stamp 208 was put on top.

I think it had potential...can't win em all! haha <3

Pin It!

33 comments:

  1. How can you be "meh" with this? It's beautiful! Don't be so hard on yourself, I can't recall one look you've posted that I would classify as "meh" :P

    ReplyDelete
  2. Nonsense, I think it's beautiful!! :)

    ReplyDelete
  3. That is soooo not a fail!! I <3 it!!!

    ReplyDelete
  4. I like it more than the inspiration for it.

    ReplyDelete
  5. I love this! I'm going to try this after I finish my challenge!

    ReplyDelete
  6. This manicure is breathtaking! I absolutely love it.

    ReplyDelete
  7. My mouth dropped when I saw this manicure! ***drooling*** I am so trying this!

    ReplyDelete
  8. this looks amazing! seriously amazing!!!

    ReplyDelete
  9. I think it looks great! I love that you took the time to make sure each segment had its own light and color going on, super well done!

    ReplyDelete
  10. it may not work for you but I love it! I am always in awe of anyone who does the stainglass look! I like the shimmer parts

    ReplyDelete
  11. Looks like stained glass! I seriously love this! Need to try this!

    ReplyDelete
  12. I think it looks fantastic! Sorry you were disappointed...looks like you're in the minority!

    ReplyDelete
  13. Maybe the colors are too close/similar. You could try it with white medium blue and navy blue. But it is a great idea and I will give it a try.

    ReplyDelete
  14. Wow this is actually really cute ! :D

    ReplyDelete
  15. Well I'm glad someone likes it! haha Thanks everyone! :)

    ReplyDelete
  16. HOLY CRAP i love these nails!!! they are so beautiful!! im so glad i found your blog!

    ReplyDelete
  17. This is very pretty! I love the effect :)

    ReplyDelete
  18. @Tara Tee- You are so sweet! Thank you!!

    ReplyDelete
  19. Stunning! Wow, this is truly nail ART! So creative!

    ReplyDelete
  20. I actually like your result better than the one you said you based it on. :)

    ReplyDelete
  21. I think this is a big WIN. I love these shades and the stamping is a-okay by me! Gorgeous. :)

    ReplyDelete
  22. Sooooo Pretty!
    What polish are you holding because I MUST have it!?!

    ReplyDelete

Hey readers! If I haven't checked out your blog, please let me know in an email so I make sure I get it! :) amberajohnson89@gmail.com